TUTSAKLIK YÜKLENDİ

TIB dehşeti gerçek oldu – faşizmi hissetmek – kabusların en ürkütücüsü, evindeki her insanın parmaklarına takılan zincirleri hissedeceği günler. Resmen zincire vurulduk. URL üzerinden istediklerini kapatabilecekler bu kısa süre sonra artık görüşemeyeceğiz anlamına geliyor. İnternetin başında geçirdiğim tüm süreyi artık herhangi bir muhalif partinin en faal üyesi olarak geçireceğim. Ta ki bu örümcek kafaların, insanlığın doğrudan ve birinci düşmanlarının ortadan kalktığını görene kadar…

4 thoughts on “TUTSAKLIK YÜKLENDİ

  1. Gerçek örümcek kafalıların kimler olduğu ortada, ama örümcek ağlarından kendilerinin nasıl bir tuzak içerisine düştüklerinin farkında değiller…

    • Kim bu “GERÇEK” örümcek kafalar; bilmek istiyorum. Benim internette istediğim gibi gezinmem engellenecek, neye baktığım yada bakmadığım hepsi bilinecek; hem de badem bıyıklı bir dallama yapacak bunu. Hangi hakla ya kimden alıyor bu hakkı; ne renk don giyeceğim niye ilgilendiriyor bu kadar. Ortada diyorsun da nasıl oluyor da aynı ortaya bakıp da farklı insanlar görüyoruz. Başka merakım da şu “yalakalık genetik midir?”

  2. ortalığı karıştıranların oyununa geldiğin için, yalan söyleyenlerin tuzağına düştüğün için, gerçekleri görmez hale gelmişsin.

    • ben gayet güzel bildiğin gibi bu hükümete başından beri karşıydım; sen de öyleydin, sonra fikrini değiştirdin ama ben değitirmedim, kimsenin gazına gelmedim ben Gezi den çok daha önce sinirlerim bozuktu hep. Isparta uçağı düştüğünden beri, bor madeni satış hakkının satılmasından beri ve gene söylüyorum “ayyaş” tan beri. Daha milyon tane “dahadan beri” ekleyeceğimi de biliyorsun. Seni anlamıyorum siyonist plan BOP un eş başkanı RTE iken … yoksa sen bana destek olmak için mi bana muhalefet ediyorsun kadim dostum??

Leave a Reply

