AKP: başımıza yağan taşlar

Batılıların devlet poltikasıdır, casusluk, başka ülkeleri karıştırma, provakasyon ve dahası 5 yıllık, 10 yıllık, 15, 20 yıllık komplo planları ve bozgun senaryoları yaratmak. Bu adamlar son 1000 senede ya da daha öncesinden bu işin kitabını yazmışlar. Siz kalkıp 10 küsür senede bu adamlardan daha iyi komplocu olabileceğini mi düşündünüz? Sizin tarih boyunca hiç bu yönde bir dünya görüşünüz olmadı ki. Şimdi kalkmış daha çükü ilk defa kalkan çocuk gibi oraya buraya saldırıyorsunuz. Adam demiş yurtta sulh, cihanda sulh diye, bizim halkımızın kanı bozuk değil uğraşmaz böyle şeylerle; ta o zamandan biliyormuş işte. Elinize yüzünüze sıçtınız sıvadınız. Suriye, Irak derken nasıl da rezil oldunuz.

Pkk ile süreç müreç diyerek bi bok daha yediniz iç savaş çıkardınız.

ABD vur dedi diye Rus uçağını vurdunuz turizmi bitirdiniz

seçimleri hakkımızla kazanıyoruz dediniz ülkenin siyasi haritasını değiştirdiniz, adını bile duymadığımız yerleri il yaptınız büyükşehir yaptınız; ölüleri mezarlarında diriltip oy verdirdiniz.

hakkınızla felan bi bok kazanmadınız siz

ülkenin tüm milli servetini limon satar gibi yabancıya sattınız, yandaşa peşkeş çektiniz

devletin yapısının içine ettiniz, tüm taşları yerinden oynattınız, sistemin içine ettiniz

başımıza taş yağacak denilir ya hani, yağıyor zaten şu anda bile başımıza o taşlar; akepe taşları

Zat-ı muhtereminiz artık ağızından ne çıktığının farkında değil. “İKİ AYYAŞ” dediğin unutulacak mı sanki? Her söylenen sözde şeytanı görmek artık o kadar kolaylaştı ki; günah işleyecekmişiz ki tövbe edebileymişiz. Günah işleyin diyen sadece şeytanın ta kendisidir. Atheizm ve zerdüştiilik hakkında ne biliyorsun ki bu kelimeleri küfür olarak kullanıyorsun. İran İslam Cumhuriyetinde Zerdüştlerin ibadetyeri açmaları ve tapınmaları serbesttir. Hz. Muhammed’in Zerdüştiler için “onlar ehl-i beyttir” dediği gayet net bilinir.  Ama siz ayrımcılık konusunda kitap yazabilecek bir yeteneksiniz; işinize gelmez.

Szin her hamlenize karşı onların 30 farklı hamlesi var; napacaksınız; şimdi abd ye “yaaa ama oyunbozanlık yaptınız” diye ağlıyorsunuz. Sizin hastalıklı hayal gücünüzle bütün dünya dalga geçiyor; alın bakın efendimiz sizin için en komik şiir yarışması düzenleniyor:
http://blogs.spectator.co.uk/2016/05/boris-johnson-wins-the-spectators-president-erdogan-offensive-poetry-competition/

albak

 

vatan hainliğin çoktan tescillendi de

duruşma günü bekleniyor sadece

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s